slutkörd

herregud vad den här helgen tar kål på mig...

fredagen spenderades först i sängen vid datorn tills jag bestämde mig för att dra ner på stan, karl hängde också på då.. kom väl tillbaks vid sju och gjorde mig klar för kvällens bravader.
rött vin, trevligt sällskap och musik slutade med en burgare på mc donalds och tresexti (finns säkert några vimmelbilder där är med).. gick hem rätt tidigt och sov till ja lite drygt tio imorsse..

idag har dagen förflutit på drottninggatan och i gallerian... herregud va folk säger jag bara! jag förstår inte hur många människor det finns i det här landet.. sjukt!
följande inköp har jag gjort på dom typ tre dagarna jag varit här:

*2 par skor
*2 hårband
*2 par leggings
*en vit halterneck
*en grön jacka (militärgrön)
*schampo, balsam och nått klet från tigi - bedhead
*en klippning
*en jävla massa mat å fika

tror inte de va nå mer och trots de få inköpen så börjar jag känna mig lite smått pank..
ikväll blir det bio, en film som heter 21 och därefter blir de till att sova.. längtar redan till jag får lägga igen ögonen och vila fötterna.. de lär nog bli stan imorgon också, då blir målet att köpa en kofta =)

nu ska jag göra mig klar för att dra mig..
/T

Kommentarer
Postat av: Adina

Åh! Vad shopping! Och klippning med! Är såå avundsjuk! Sitter hemma i trippla täcken och fräser näsan.. Lite mindre glamour hos mig än din helg i Stockholm ;b Har bytt bloggadress till en sida utan reklam: http://afts.wordpress.com/ Hoppas det är lugnt på jobbet!

Postat av: Therése

Tina..

2008-05-05 @ 13:05:10
URL: http://afts.wordpress.com
Postat av: Linda

Tina.. Nu får du faktiskt ta å skriva här! :)

2008-05-15 @ 22:17:09
URL: http://liindalundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback