galej

jag har lovat mig själv att inte gå ut förrän jag åker ner till storstan, men i helvete! jag har svårt för att säga nej verkar de som... de blev utgång idag också..
dagens frukost blev på lilla café nere på stan, jääävligt gott med toast till frukost å en latte =)

den här veckan har gått rätt fort måste jag säga... många inköp dock. köpt ett par nya skor till, ett par ballerina på lindex blev de... (bild nedan) å sen så har jag köpt paket till melvin som fyller 2 på fredag.. STOR KILLE!
herregud va tiden går fort... pojken föddes ju nyss, fortfarande mosters lilla bebis..

ikväll blir de galej på annan plats än hemma... ska iväg på förfest hos jonas verkar de som. funderar på vad jag ska klä mig i men har som vanligt problem med att bestämma vad som kommer att se bäst ut. kvinnoproblem!
ska snart slänga mig i duschen och hoppas att håret därefter gör som jag vill.

bowlade med emma, matilda och per igår...  JAG KOM INTE SIST! (yes!!) två timmar på bowlingbanan blev lite väl långt men trevligt va de =) därinnan va jag till kramfors å käkade en rulle med milla. underbart gott och onyttigt!

nä nu måste jag kila vidare, måste upp på vinden en sväng också med allt överflöd av saker.
bara ett par veckor kvar innan soffan kommer (längtar som en tok!)

puss på er!
T

image6



MOSTERS ÄLSKLINGAR!!!

                   

Kommentarer
Postat av: Therése

OH! Jag med vill ha ballerinas! Men mina pengar är slut och mina gamla ballerinas är i Sollefteå och här har vi ett jävla wannabe-vinter-väder :|


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback