stackars liten

det är inget nytt på bloggfronten som ni kanske märker.. dagarna springer iväg och den lilla semester jag lyckats få har inte lagts på bloggande. jag borde försöka bättra mig men det går sisådär.
 
kan iaf meddela att vår älskade kissemiss fick bo på balkongen inatt eftersom husse hade så brått i säng. vaknade imorsse av att ingen kisse kommit och försökt väcka mig, ingen kisse kom när klockan ringde (FLERA gånger!) så jag började överväga att kisse somnat in någonstans (och då ska väl tilläggas att han bara är strax under 12 månader) så jag klev upp och började febrilt leta efter honom.. ingen katt i köket, ingen katt i hallen, inte i vardagsrummet och inte på toa.. kikade ut och där satt han, som ett ljus i morgondimman! stackars liten, mattehjärtat gjorde ont! det är nästan så att jag kan bestämma mig för att han ska förbli innekatt.
 
nu måste jag rulla mot jobbet.. hoppas hussen skämmer bort kisse rejält efter misstaget.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback