snart helg!

räknar ner dagarna tills helgen infinner sig, imorgon åker nämligen andreas och hämtar en ny bil och jag ska ha trevligt med konsultgruppen på skolan :) men sedan är det helg, och den här helgen innebär...
 
BIRSTA CITY!!
 
wiiihooooo! jag är luspank men vad gör det, jag ska ströva omkring i timmar och bara klämma och känna och köpa det jag verkligen verkligen verkligen behöver och vill ha. och inte nog med det, jag ska träffa lina också vilket var otroligt längesedan nu! ska bli superkul!
 
men åter till verkligheten då, som vanligt bär det strax av mot universitetet igen.. idag väntas det grupparbete och två timmars föreläsning. just nu känns det nästan som att gå till jobbet, man kommer dit och gör det man gör varje dag och sen går man hem. skillnaden är väl att man lär sig något nytt och att jag kommer en dag närmare målet varenda dag.. mindre än två år kvar nu! tiden går grymt fort.
 
har hunnit med iksu en sväng nu på morgonen också (fördelen med att börja grupparbetet - jobbet - klockan nio) och jag fick minsann med mig min andra hälft :) blev spinning i 40 minuter och det nästan utan protester.. skönt så här efteråt, precis som igår!
 
nä nu ska jag ta och möblera om i ett skåp och sen packa väskan. ischias-helvetet har börjat komma igen så ska nog börja försöka ta ryggsäcken igen.. jag som vill använda min fiiina gula väska, suck!
 
menmen.. hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback