sådärja..

då var det måndag igen, förra veckan bara sprang iväg och nu är det bara tre (effektiva) dagar kvar till tentan.. ser verkligen fram emot att få den gjord så att man får 1,5 veckas sommarlov!

idag har vi någon slags frågestund klockan tio, hade tänkt att sitta i två timmar innan det men seriöst.. har klivit upp klockan åtta hela helgen så drog mig till tjugo i idag med och tar mig en välbehövlig lugn morgon istället för stress stress stress. plugga får jag göra i eftermiddag..

igår tog vi oss en liten löptur igen, springa 45 sek, gå 90.. alltså jag var rätt mör när vi var klara. men det är skönt att få något gjort. så ikväll bär det väl av igen, om inte båda är alldeles för trötta där vid fyra.

lyxade till det med oxfilé igår, kan dock inte bestämma mig vilken sås som passar bäst till det köttet? vi hade både bea, vitlökssås och barbequesås. skumt! menmen gott var det iaf :D toppade kvällen med lite vin, lite målning och big brother final - rätt person vann, härligt hanna!

nä nu ska jag surfa runt lite innan klockan blir för mycket :)

ha en fin dag (här i umeå lyser iaf solen idag - välkommen!)

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Va duktiga ni är.

Här är det gråkallt och bara 16 gr inomhus, brrr

Lycka till me studierna

Puzz

2012-06-04 @ 13:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback