oboy!

vilket vackert väder, soolen skiner idaaag!

jajamän och jag tog mig äntligen iväg med gula faran till doktorn.. cykeln alltså. så nu är det fritt fram att cykla igen :)

så vad hände med min påskhelg? den bara sprang iväg..

på skärtorsdagen så gick jag och andreas på stan, eller mest jag (han var på banken i två timmar), och sen åkte vi till svärmor och svärfar och fick en supergod påskmiddag :)

långfredagen spenderades först och främst hemma och framåt fyra så tog vi vårt marinerade kött, systemkassen och glatt humör med oss till böleäng för en grillkväll.. därefter blev det ett par timmar på o'learys.

lördagen (vad det nu är för dag.. påskafton?) så var vi måttligt trötta och slitna efter långfredagens galej så vi tittade mest på film: himlen är oskyldigt blå och i rymden finns inga känslor fick det bli.. båda rekommenderas men mest den sistnämnda (den utspelar sig ju till viss del i sollefteå :) riktigt roligt när man kände igen ett par personer och kunde placera exakt var skådespelarna befann sig! i övrigt så fixade vi sushi och hade lördagsmys..

igår, söndag, någon påskdag.. så jobbade andreas och jag tittade på onlineföreläsningar, var på stan och gjorde allmänt ingenting. och efter middagen drog vi till andreas syster och sambo för att fira födelsedag(ar).. kom hem rätt sent och försökte somna men icke, vilket ledde till att jag sov till 12 (!!!!) idag, andreas jobbar..

nu håller jag på att baka brytbröd till middagen och ska väl försöka mig på ett personligt brev strax.. kanske någon föreläsning och ett avsnitt av desperate.

man hinner rätt mycke på ett par dagar, men imorgon börjar skolan igen.. det blir toppen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback