knäckt..

seriöst, jag pallar inte att hosta mer! känns som att halsen ska vända sig in och ut ibland.. fick ett huskurs-tips från tessans svärmor som jag kör stenhårt på, dock smakar de skunk men de känns iaf bättre!

1 dl varmt vatten
1 tsk salt

blanda och gurgla - spotta ut.

jag lär då inte behöva någe mer salt idag iaf!



i fredags tittade jag, frida och sara på hockey och tog därefter en tur ner till NH som jag tidigare skrev.. fick till några bilder här hemma iaf :)

taggade!!



och sen bar det av... roligt var det iaf :)

Kommentarer
Postat av: umlan

Men Tina!!! va långt hår du har? och rakt!!! Du är ganska lika storasyster på den bilden.

Puzzz, elke dig =)

2010-09-21 @ 06:52:21
Postat av: Therése

Nylinnet invigdes ser jag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback