2 dagen..

igår började skolan och det var grymt roligt att få träffa alla igen! så himla fina personer som går i min klass och nu har vi också fått tillökning! vi har fått en man i klassen, woohoo! välkommen mark!

hade två fullspäckade lektioner och sedan kom jag med 14.40 bussen hem vilket var rätt skönt..

idag får jag åka bil till skolan, blir upphämtad här utanför strax innan åtta så det känns lite bättre, annars kliver man ju upp halv sex!!


den här dagen har jag börjat med disk, knäckebröd och kaffe.. en riktig lyxfrukost!! (men jag hade iaf gurka och skinka på) vidare så blir det som ovanstående bil till kramfors och därefter blir det en jävla massa lektioner och jag vet att dom brukar plåga in en massa saker i våra huvuden så jag är lite rädd för dagens.. det blev nästan för mycket igår!!

annars då? jag är väl singel.. igen.. men de behöver jag inte hålla på att surra om här..

nä nu blev det för mycket ordbajs, ska gå och diska upp det som blev av frukosten istället..

ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Du kommer hitta en bra karl sen, en som behandlar dej med respekt. :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback