senaste veckan :)

jag har helt lagt bloggen på hyllan känns de som men det händer så himla mycke runtikring nu, mitt humör är på väg tillbaks och jag känner mig bara mer och mer "strålande" för varje dag som går.. hoppas de fortsätter!

i lördags skrev jag högskoleprovet och som det ser ut så gick det bättre än förväntat! :D men jag tänker inte gå ut med något resultat förrän jag har det i handen så än håller jag tummarna!
på kvällen så grillade jag, syster och antolina och drack lite vin, drog ner på stan och dansade lite men jag gick hem rätt tidigt eftersom skallen inte riktigt ville vara med..



på söndagen ringde tessan strax efter åtta på morgonen å tyckte att jag skulle gå upp till henne å sola lite på balkongen.. bakis som jag var så låg jag kvar i sängen i nån timma innan jag drog mig upp dit men liite sol hann jag iaf få på mig :)

tant myste med sötaste emilia och tessan stickade :)



sen gick vi in en sväng, fikade och surrade lite medan emilia kröp runt på golvet :)



sen blev de en promenix runt stan, ner på utförsäljningen på cabovalen (där jag för övrigt köpte en tröja - bild kommer senare) och sen hem till tomas där de bjöds på kaffe och glass :)



på måndagen så va jag iväg till skolan på ett par lektioner och när jag kom hem så gick jag hem till tessans svärmor och fikade med dom.. efter det så tog vi en promenix runt i parken och ner till lekparken innan vi gick hem till tessan för att käka middag :)

blev en del stojj i lekparken (för övrigt så har jag min nya tröja på mig på bilderna)..



på tisdagen så åkte jag till skolan och när vi va färdiga så tog jag en sväng till magda, björn och jullan :) julia fyller hela 2 år idag så hon fick ett litet paket av tant och efter det så åkte vi en sväng till härnösand.. blev en lång dag men vi hade jätteskoj :)

igår så hade vi inga lektioner så jag gick en sväng på stan åt pappa och efter det tog jag mig upp till tessan för sushi-lunch.. tessan har en massa bilder men jag har inte fått dom än men dom kommer säkert om nån dag :) riktigt gott blev det iaf, och det trevliga sällskapet gjorde det ju inte sämre :D tog en promenad på kvällskvisten och övade liiiiite inför dagens ekonomiprov innan jag gick å la mig..

idag har vi haft prov och det gick kanonbra :D jag är så himla nöjd med mina resultat för dom här terminerna så ni anar inte, inte trodde jag det här om mig själv! efter skolan så åkte vi hem till mia och käkade lunch och firade att alla prov är avklarade :) givetvis är det lite dystert eftersom man börjar inse att det snart är "slut" men jag är så glad att jag fått lära känna alla på skolan.. alldeles underbara människor!

när jag kom hem så tog jag och tessan en promenad och efter det fick jag för mig att städa lägenheten så jag dammsugade och knäskurade alla rum (fan va jag är duktig!).. sen fick jag för mig att rensa avloppet vid tvättstället men de gick inte riktig som jag tänkt mig så nu får vaktmästaren komma hit och laga imorgon.. vattnet rinner inte riktig som de gjorde tidigare, det hamnar numera på golvet ;)
efter städsvängen så gjorde jag nån asiatisk gryta med cocosmjölk och lime, blev riktigt gott, och efter det har jag bara slappat :)

dessutom fick jag en riktigt rolig överaskning nu ikväll.. vet inte om det är en hemlis så jag ska vara tyst om den tills det blir "officiellt" :)

nu ska jag kasta mig i sängen.. natti natti =)


Kommentarer
Postat av: Therése

Ser ut som om ni hade kul ;) Håller tummarna för att humöret vänder nu! Trevlig helg :)

Postat av: Magda

Det är ingen hemlis ;)

2010-04-16 @ 10:53:25
URL: http://magdalenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback