juldagsjobb.

En kollega upplyste mig just om att jag fixat denna blogg för över ett år sedan, kanske dags att besöka den någon gång.

Över ett år har gått och mycket har förändrats, numera är jag singel... har gått till och från det senaste halvåret men nu verkar det vara permanent efter den 18/12... SKITÅR!

Jag säger då det, karlar - vad ska man med dom till?

Dock är väl halva världen överlycklig för att det tog slut men inte jag däremot, min fina lilla ... eller ja nu ska vi inte vara såna. Jag ska vara en lycklig och odeprimerad partypingla framöver. (förhoppningsvis).


Julafton var ett uppsving iaf, morsan korvade ut nästan 800 kronor på en kudde till mig (galen), fick världens sötaste bluetooth-headset av farsan o en massa annat smått och gott av alla andra...


..sitter på jobbet både idag och imorgon så jag hinner väl inte med första dagen på mellandags-shoppingen men jag hoppas att inköpslistan ligger säkert..
förstår fortfarande inte varför människor ringer in då internet finns menmen shit happens...


-byxor (tryggt förvar bakom disken - undanlagda)
-världens finaste ljusstake (för presentkortet jag fick i julklapp)
-almanacka (sån man kan ha i väskan..)


so long

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, kollegan är ju jag ;)

2006-12-25 @ 13:26:39
Postat av: Adina

(Det var ju som meningen att kommentaren skulle vara signerad också..)

2006-12-25 @ 13:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback