efter önskemål..

ofta lider jag av idétorka till bloggen men nu var det så att carro tyckte att jag skulle skriva om en incident som inträffade i förrgår..
 
vi håller ju på med vår "b-uppsats" och genomför därför en enkätstudie på universitetet och hade för avsikt att göra den i förrgår och igår för att sedan kunna få fram något slags resultat .. nog om det. gruppen kom överens om att vi skulle skriva ut 25 enkäter var eftersom vi skulle dela ut 100 stycken så japp, i förrgår morsse skulle det ske. min utskrift.
 
laddade datorn, öppnade dokumentet och gick med bestämda steg mot klädkammaren (där skrivaren står) för att skriva ut min del av enkäterna. klickar i 25 kopior och går iväg för att borsta tänderna och dona på med annat, kommer tillbaks efter en stund och ser att bläcket håller på att ta slut.. varannan sida blev halvt utan text och varannan blev bra.

 
avbryter utskriften och tar de som är färdiga för att se hur många kompletta jag har.. går till köket och ställer iordning de som är färdiga och räknar ihop hur många som saknas. trippar iväg till klädkammaren igen och ser att boris sitter lite fint i strumplådan där jag ställt min dator, rättar till datorn och trycker igång utskriften igen.
 
när det är typ en eller två kvar att skriva ut så börjar jag reflektera över den extra sidan som uppkommit (i form av ett enter) i min lilla mellanlandning.. jag tittar närmare på texten och FAAAAAAAAN!
 
 
TACK SOM FAN BORIS! den lille rackaren har hoppat på tangenterna och massakerat den sista frågan.. det hela resulterade i att jag fick skriva ut den sista sidan på 18 enkäter IGEN.. så numera pryder en hög med papper vårt annars så fina bord och jag vet inte när jag ska hinna plocka undan dem (för jag bloggar ju hellre, tydligen)!
 
 
men boris är hursom numera portad från klädkammaren när jag ska göra mina utskrifter.. sådeså!
 
nu heldag på skolan, ha det fint!
 

Kommentarer
Postat av: Carolin Dahlberg

Hehehee. Boris <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback