-4

och vips så hade fyra dagar sprungit iväg och jag vet inte riktigt vad jag har gjort.. förutom att spendera pengar på diverse skidutrustning och värmande kläder till backen.. till min fasa såg jag att det skulle bli upp mot 24 minus i helgen i hemavan, det känns inte riktig som min grej att åka då men jag hoppas att vädergudarna är med oss och att det helt plötsligt inte blir kallt alls :) -7-10 grader tack!
 
idag har jag haft sovmorgon och boris var så gullig att han lät mig ha det också.. underbart! sitter och stirrar ut på blåsten ute nu och upptäcker att svenska flaggan vajar. why? är det tillåtet att flagga jämt nu eller är det någon speciell dag idag?
 
annars har det inte hänt så mycket, vi hade spelkväll med några vänner i lördags och igår tittade vi på film.. vi såg flight. riktigt bra faktiskt!
 
äh mitt bloggande idag känns inte riktigt hundra så jag ska nog ta och sätta mig med skolböckerna och öva lite istället. hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Det är Karl idag!!! Kungen har namnsdag idag =) Därför flaggas det

2013-01-28 @ 18:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback