onsdag..

oh shit, där gick det upp för mig att tentaveckan officiellt öppnas imorgon. bara 8 effektiva dagar på mig att åstadkomma ett mirakel, må det hända ett mirakel att uppgifterna i boken blir lättare och lättare istället för svårare och svårare som de varit hittills och LÅT OSS BLI KLAR MED GRUPPARBETET INNAN KLOCKAN TIO IDAG!

det är nog därför jag är vaken. det där grupparbetet. men jag ser ljuset i tunneln!

igår satt vi från klockan tolv till klockan halv sju på kvällen och ändrade och skrev och arbetade så att svetten sprutade och tårarna rann. sen gick vi hem och jag fortsatte att pilla med en likviditetsbudget och en resultatbudget. synd bara att jag inte riktigt fattar tre av värdena och vad vi ska med dom till. suck. har föreläsning idag så får väl fråga herrn om saken då.

annars då. jo jag blev vald som klassrepresentant. mot min vilja - UNDERBART! alla har suttit knäpptysta när han frågat efter frivilliga (jag med eftersom jag inte känner att jag har tid just nu) så igår släppte han bomben - vi har lottat och dom lyckliga är: viktor blablabla och TINA THORNBERG! jag kände det på mig, långt innan han ens började yppa att dom hade lottat.. var nära att ta på mig det frivilligt. MEN, jag får en gratis lunch i mitten av nästa vecka. den ni!

nä nu måste jag klä på ordentligt och sticka iväg till universum - min vardags mittpunkt!

ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback