misslyckat!

sitter och käkar misslyckad havregrynsgröt, glömde saltet! det är en av dom få saker som kan gå fel på morgonen.. men försökte iaf rädda upp genom att blanda i salt efteråt men det blir liksom inte samma sak.

idag har vi kursstart igen, dom kommande fem veckorna ska vi pyssla med räkenskapsanalys. därefter kommer vi att sluta räkna och övergå till mer flummiga saker såsom entreprenörskap och samhällsvetenskaplig metod (med rapport). eftersom det är samma föreläsare på det här momentet som på förra så kommer det väl en lika jävlig tenta i slutet på det här momentet (note to myself: börja plugga idag!)

annars är det fullt schema från morgon till kväll den här veckan :) i eftermiddag ska vi gå på en liten minikurs över just det vi ska göra i den här kursen, fundamental analys mm.. den kom verkligen lägligt, blir som en liten kickstart!

nu ska jag ta och äta upp min smaklösa gröt och dricka mitt kaffe. lär försöka gå i tid till uni idag eftersom vi ska vara i ett helt annat hus än vanligt, brukar bli svårt att plocka fram lokalsinnet där (det lilla jag har).

hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback