min lediga dag..

idag är det fredag efter tentan vilket innebär att det inte är någon kursstart eller någonting annat sånt som har med universitetet att göra = ledig!! men nej då, nu sitter jag här.. påklädd och klar för att åka till jobbet. men jag är glad så länge dom behöver mig :)
 
igårkväll hade vi myskväll.. den kanske inte riktigt blev så mysig som vi (jag) hoppats eftersom jag blev proppmätt på den underbart goda pizzan vi gjorde men valde att trycka i mig lite choklad ändå. mumsich. istället satt vi på var sida av soffan och tittade på hockey, andreas blev upprörd när jag skrek för att modo gjorde mål och jag fattar fortfarande inte varför jag inte ska få leva ut min glädje?! men jaja.. det kanske gör ont i öronen eller nåt. hur som helst så vann dom, vilket är sååå underbart!!
 
som jag skrev igår så hade vi ett grymt diskberg och det såg förjävligt ut här hemma vilket resulterade i att jag tog tag i det (efter att ha varit en minisväng på stan och shoppat en superdupersnygg tub-sjal). hur som så glänste köket när andreas kom hem varpå jag gick vidare till vardagsrummet och fann......
 
MER DISK!!!
 
jag skulle ju hämta det igår morsse men i helskotta att jag gjorde det, istället dammsugade jag ju soffan och annat smått och gott.
 
men nu är det ett diskberg igen eftersom ingen av oss kunde få fingrarna ur och diska igår efter middagen så det blir väl till att fixa det efter jobbet då.
 
men positivt då.. (för att undvika mer bitterhet).. ikväll kommer leeena :D vi ska äta tacos och dricka vin! superdupermys! och imorgon ska vi gå på stan heeeela dagen, eller nja kanske inte hela dagen men ett par timmar iaf :)
 
bjuppar på gårdagens diskberg och önskar er en trevlig dag!
 
 
ovan liknar nog mer ett bombnedslag kanske? men hittade en bild på våran nya hallmatta också :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback