lite panik..

idag ska vi presentera vårt grupparbete och opponera på två andra grupper, jag har aldrig gjort en opponering så det blir spännande att se hur det fungerar (och helst när det inte är lika strikt som vid en c- eller d-uppsats).

däremot är jag inte lika förväntansfull inför själva presentationen.. jag lider av scenskräck (så länge jag står upp) och det blir ju inte bättre när det är press från föreläsaren att presentationen måste göras. wiihoo! men det ska nog gå bra. jag får väl hacka mig igenom skiten om inte annat. (btw så har vi nog den snyggaste jävla presentationen ever!)

har blivit lite dåligt med inlägg så här på slutet men det beror väl främst på skolan och boris.

boris är en knäkatt och vill vara med exakt överallt, han äter på oss på nätterna och ber oss älska honom klockan fyra på morgonen.. han sitter på köksbordet trots att han inte får (och jag har inte mage att bli arg) och han leker för fullt med alla leksaker och inte med blommorna!

igår lärde han sig att gå in genom platsluckan på kattlådan så nu kan vi äntligen ha den stängde (han har bara kunnat gå ut tidigare).. mindre roligt är väl att jag har upptäckt något svart i hans öron som luktar skunk, misstänker att det är öronskabb så idag ska vi till veterinären och fixa bort det. det händer mycket med en liten!

nu ska jag göra mig klar för skola och be kissemissen sluta tugga på dataskärmen. håll tummen för mig idag!

Kommentarer
Postat av: Carolin Dahlberg

När jag kommer hem till Umeå ska jag mysa med Boris :D ja!! vilken tur att ni har fått en mys-katt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback