7,9 grader

fantastiskt väder ute så tack och lov (ursäkta) att termometern visar det den gör så att man kan sitta inne och häcka med lagboken hela dagen.. har iaf tagit mig upp i tid :)

i söndags (på morsdag) var vi hos svärmor och svärfar och åt middag, riktigt gott var det! måste göra själv snart. innan vi åkte hem så packade vi in halva underredet till bordet i bilen, måste bli klar någon gång känns det som så nu målar jag för fullt här hemma på kvällarna. synd att man bara kan måla en sida åt gången bara. typiskt nog så fastnade det tidningspapper på ena sidan vilket var omöjligt att få bort om man inte började om från början så nu har jag fuskat lite (hoppas det inte straffar sig).



annars händer inte så mycket, hade sista seminariet igår och fick väl en spark i arslet till att börja tentaplugga (för det är ju det man gör när alla föreläsningar och sånt är över).. tur man börjat redan då :) idag har jag planer på att gå igenom alla gamla seminarium och se om jag behärskar dem, gör man inte det vet man ju vad man ska plugga på iaf. sen blir det till att läsa och börja med gamla tentor. har ett späckat schema med middagar och sånt så det blir mindre och mindre tid kvar.. den där månaden swischade bara förbi helt enkelt!

men taggad till tusen inför höstens kurs, struktur -  ja tack!

nu ska jag dricka min morgonkopp och packa väskan, ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Mumlan

Bordet blir fiiiint!!

Lycka till med plugget

Puzz

2012-05-31 @ 09:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback