tid..

alltså tid sägs ju vara pengar och det håller jag väl med om efter ett par år på universitetet.. om man stannar hemma förlorar man pengar, fine. men det är ju synd att man inte kan köpa tiden då? för om man har pengar och inte behöver mer men önskar sig en extra timma så finns det egentligen inget att göra, just go with it.. suck.

känner väl att dygnets timmar räcker till för tillfället men däremot så vet jag att dom inte kommer att göra det när tentaveckan sätter igång.. måste plocka fram disciplinen snart, kommer aldrig att funka med det lilla som gör att jag kliver ur sängen för tillfället.

idag är det jobbet som gäller, planerar som vanligt att vara där om en timma.. borde nog göra mig klar snart med andra ord.

hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback