kärt besök!

imorsse låg jag och snoozade i väntan på att min kära vän madeleine skulle ringa och säga att hon var i närheten av umeå.. så himla roligt att träffas varje gång! idag blev det brunch och en massa skitsnack. känns skönt att ha henne på "hemmaplan" igen, trots allt så vet jag att hon kommer att sticka iväg utomlands igen så fort tillfälle ges och jag hoppas för hennes skull (inte för min) att hon kommer iväg och får ett jobb eller kommer in på önskad utbildning.

men ett kärt återseende än en gång och hoppas att vi ses snart igen.. blir allt för sällan =/

har haft mitt näst sista seminarium idag, börjar bli lite skrämmande nära till tentan.. (alltid ett jävla tentatjat från mig) men det ska väl gå vägen, hoppas jag.

nu ska jag göra mig klar för en visit hos svärmor och svärfar, längesedan sist och andreas behöver fixa till kalufsen (som jag förstörde i förrgår, allt på hans initiativ och egna risk.. jag är en jävel på att klippa hår! ;)

hoppas ni har en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Jasså du har försökt dig på att klippa =) Om jag får skryta, så håller jag på att kunna fixa Åkes hår ganska hyfsat nu. Vill du gå i lära? Men det måste var skönt att ha en frizza till svärmor?

Sov gott, elke dej



Puzz

2012-03-13 @ 20:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback