what?

landade i tentasalen med en underbar känsla i magen att jag snart skulle få ta sommarlov men alltså när tentan landade på mitt bord och jag självsäkert skrivit namn och personnummer och vänder blad så inser jag att det här kan vara tentan från helvetet! den ordinarie skrivtiden är fyra timmar, av någon anledning fick vi sex och tack och lov för det! jag brukar skriva för brinnande livet och rusa ifrån tentasalen ungefär en halvtimma innan skrivtidens slut (minst!) men idag satt jag ju egentligen en timma över och hade lugnt kunnat sitta en sisådär tre, fyra timmar till.. men hjärnan var mos, jag var trött, magen kurrade och jag kände bara för att få rymma från salen så när jag satte min sista punkt (efter att ha pillat lite väl mycket på den första frågan igen) så gick det riktigt fort att ta sig ut i det fria!

nu gott folk är det bara att fortsätta hålla tummen för att jag fattat allt rätt och för att våra kära föreläsare rättar på ett klokt och rättvist sätt! så ni kan väl släppa den om ungefär tre veckor då vi ska ha fått svaren (plus ett par extra dagar då det är den juridiska instutitionen vi pratar om)...

nu ska jag gräva ner mig ett slag och sen ska jag återuppstå som en ny människa och ta tag i livets goda innan någon drar ner mig (exempelvis med ett tentaresultat) i skiten igen..

/tina (eller bitterfittan..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback