fullt schema!

alltså nu börjar det dra ihop sig för både tenta, en massa olika partaj och hemfärd.. det är mycket som ska hinnas med innan dess måste jag säga!

ikväll blir det iaf lugnt och skönt, har bokat tvättid - underbart fredagsgöra! och sen ska jag börja måla pinnen till underredet till bordet, svärfar är snäll och drar med det till stan idag :)

imorgon blir det kanske någon liten fest för att vinka av alla som åker hem på fredag, dem flesta åker dessutom utomlands till hösten så det lär dröja innan vi ses igen! :( tråkigt för mig, roligt för dem!

annars då?

på tisdag blir det after work med brudarna på jobbet, på torsdag ska jag få åka med jobbet på räkbåten till havs och på onsdag tror jag att vi ska käka middag i vännäsby :) roligt! dessutom bjuder tisdagen på fotvård med tillhörande massage och torsdagen på årets sista tenta vilken jag borde sitta på universitetet och plugga till om en sisådär sex minuter?

sedan dröjer det ett par dagar innan något annat är spikat men måndagen den 11e blir det återigen tandläkaren, den här gången för att fixa leendet tror jag, och efter det har jag bokat in massagen jag fick av andreas i födelsedagspresent. på tisdagen därefter ska vi på studentkalas och på onsdagen pyser vi båda bort från umeå.. dock åker jag för längre än ett par dagar.

så.. thats it! nu ska sista kaffet ner i strupen och kläderna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback