dagen efter kvällen före..

hade en riktigt trevlig kväll med jobbet igår, åkte båten m/s sandskär och käkade räkor så det stod ut genom öronen! mums! missade att båten vände och blev lite ledsen när jag insåg att vi snart skulle gå av menmen det fortsatte ju därefter på allstar :)

men idag är det dagen efter igår och det känns att det blev några extra glas vin.. urk! och jag som har så himla mycke jag vill hinna med idag, men det ska nog gå bra ändå! snart blir det en tripp ner på stan..

men först ska jag försöka få bort vinfläckarna (sedan klassfesten) på min favvoklänning, tvätta den och hämta en bok på universitetet... och ikväll hoppas jag på en myskväll med brudarna!

dags att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback