bittert bord

imorgon bär det av mot graninge så det finns en risk att bloggen blir lidande (inget trådlöst internet där inte) lite grand men ska försöka uppdatera ibland iaf :)

orkade helt enkelt inte åka idag utan har haft en heldag med manshataren på stan istället, riktigt trevligt! skönt att umgås med någon som vet var man kommer från, vilka alla är och ja allt det för omväxlings skull.. alltså en flytt blir ju som att börja om på ny kula. ingen vet vem "den där långa" är eller ja typ så iaf, man behöver liksom inte tänka :) inget illa ment mot mina nya vänner men ni får banne mig följa med hem nån gång och sätta er in i sollefteå-livet!

men.. hur som så tänkte jag bjuda på ett par bilder på vårt "nya" bord innan jag kryper ner i (den tomma) sängen för natten. andreas har ju åkt iväg till kiev för att se på em, där är inga (läs jag-me-tina) flickor välkomna ;) men jaäint bitter för de heller, eller kanske lite. ukraina vore nåt!

men nu bord.




btw så har jag än inte lyckats köpa någon duk, har ett par stycken på lut men måste nog fundera ett tag till.. kanske sollefteå eller kramfors har några fina att erbjuda :)

nu blire sängen.. nattinuffsan!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad fint det blev!!!

2012-06-14 @ 13:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback