tre veckor!!

närmare fyra när jag tänker efter sedan jag skrev sist men så här ute i ödemarken så orkar jag helt enkelt inte starta den tröga burk som finns tillhands för att skriva ett litet blogginlägg men nu gör jag det iaf..

det är nämligen så att jag numera arbetar 75% samtidigt som jag försöker bekanta mig med gårdens två underbart söta och mysiga kattungar (bamse och yoda), ta mig närmare mitt mål att springa en mil och försöka ta tillvara på den lilla ledighet som uppkommer. det är tämligen stressande måste jag våga påstå. men det är trevligt, dock lite synd att jag inte lyckats få med mig min älskade (och saknade) sambo till urskogen.

hur som så ska jag försöka (FÖRSÖKA) uppdatera liiite oftare, inget löfte mao.

nu ser jag fram emot den kommande helgen, då kommer kärleken hit till skogen och det blir en massa massa mys och skoj :)

nu sängen.. (i know, men städtanter sliter ont dagarna i ända) men ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback