bloggtorka - bokstavligen..

men utomhus finns ingen torka så långt ögat kan nå, har vräkt ner regn varenda jävla dag så nu är jag spyless. det brukar innebära ett rätt bittert blogginlägg men jag tänker nog ge mig där, spyless!

vi har nämligen bokat oss en liten resa till GREKLAND! wooohoooo! i augusti (efter jag slutat jobba) bär det av, kommer bli så underbart att komma till ett varmare land (ni vet en sisådär två grader vid sex på morgonen impar inte på mig).. och bara för att vara lite bitter så lär jag väl dra med mig regnvädret dit med men skit samma, över 20 grader är bra, riktigt bra!

annars så rullar livet på.. det har sina upp- och nedgångar. uppgången kom i fredags i form av min älskade sambo, nedgången började väl med att han åkte hem till umeå igen i söndags.. därefter rullar det på, dessvärre neråt men det blir väl bättre nån gång framöver.

nu ska jag ta och roa kissekatterna litegrand så att dom inte väcker mig samma tid som inatt, 3.23, med bedjande ögon som nästan skrek "äääälskaaa miiiiig".. ni kanske kan tänka er hur mycket jag älskade dom då? alldeles lagom lite. men dom är fina dom små liven!

hepp hepp, hoppas ni har det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback