pigg stackare..

antingen är det någon pigg stackare som läser min blogg innan klockan sex varje morgon eller så är det någon som är vaken på natten... tror mest på det senare alternativet men hoppas på det första så jag får säga god morgon :)

själv sitter jag och trugar frukost, lite stressad än en gång men va fan.. känns inte som att jag har speciellt bråttom idag faktiskt. har utbildning på jobbet från klockan nio men är ju trevligt att vara där i vanlig tid :)

har dock sovit som en kratta inatt, av någon konstig anledning brukar det vara så när andreas kommer hem efter att ha varit borta.. precis som att jag lyckats bli van att sova utan honom på en natt? hmm.. menmen det går nog bättre inatt, eller så kanske det är fullmåne. då brukar man väl sova dåligt?

annars händer det nog inte mycket, ikväll ska vi antingen se på hockey (om jag får bestämma) eller tour de ski. det är ju länsderby, det vill jag absolut inte missa så jag ska flirta av bara den när jag kommer hem :D

nu ska jag göra mig klar. hoppas alla får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

igår var jag uppe före sex, men idag sov jag till kvart över 10

Puzz

2012-01-05 @ 10:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback