pepp!

har pluggat ett par timmar idag, kändes ganska okej men mycket har man att lära in fortfarande. tur det är fem hela pluggdagar kvar innan tentan! skippade kvällsplugget och valde att titta på hockeyn istället och tur var väl det, vinst med 6-3 mot aik! UNDERBART :D nu sitter jag och tittar på en annan hockeymatch i brist på bra tv-program och funderar på en liten kvällspromenad, pepp pepp pepp! kommer ju måsta ligga lite på latsidan om jag inte tar mig iväg till iksu på kvällstid nu i veckan =/

andreas är iväg och spelar tv-spel ikväll så jag blev ensam hemma.. det resulterade i en riktig skit (god) middag.. gjorde en gigantisk focaccia och en varm macka av en del av den. nu känns det som att jag rullar fram, jäser nog fortfarande i magen :P

annars har jag lite halvdanna planer för resten av kvällen, välja hur jag vill placera min tjänstepension och lite annat sånt viktigt som har blivit liggande under dom senaste veckorna.

men nu jävlar ska jag ut och gå, om än bara en halvtimma. kommer att vara jätteskönt (att komma hem igen).. hoppas ni har en trevlig kväll och håll tummarna för luleå och färjestad.. skulle vara toppen om båda lagen vann (då ligger modo på en hyffsad plats i tabellen nämligen ;)

hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback