oj!

har helt glömt bort bloggen över helgen som gått, har varit fullt upp med andra ord.. as usual.

i lördags var vi på 30-årskalas med skellefteå aik som tema, förbannade gula färg! omöjligt att hitta något men vi löste det med en halvmeter tyg och mina små sykunskaper. andreas fick sig en halvful fluga och jag fick två ihopsydda tygbitar till skärp.. funkade bra faktiskt :) var en riktigt trevlig dag med hockey med uppehåll för korv, precis som en riktig match vill säga. tog en sväng till andreas föräldrar där vi gjorde oss klara och sedan blev det lite party på kvällen, skallade kudden vid två kan jag tänka mig.

på söndagen var vi helt enkelt slutkörda, jag höll till och med på att somna i soffan när vi tittade på tv (händer aldrig annars)! tog en promenad för att rensa kroppen på dåliga ångor och avslutade kvällen med en hemmagjord pizza och film.. mys!

igår jobbade jag hela dagen, tog emot att kliva upp vid fem men va fan.. sitter ju här idag också så det har ju inte gått någon nöd på mig. mycket att göra på jobbet så timmarna springer iväg (helst efter lunch).

nu börjar andreas snooza, om ungefär 30 minuter kommer han att ha snoozat så länge att han börjar få panik och MÅSTE kliva upp.. då kliver jag ut genom dörren. bra morgon, hehe.

nu ska jag lyssna till tonerna i hans mobil, läsa lite bloggar och spela spindelharpan. hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Samma till dej. Jag ska oxå jobba. Gjorde det igår från 12 å. Så jäkla roligt, hihihi

Puzz

2012-01-24 @ 07:23:25
Postat av: Ingemar

jobba, vilket larv!Själv är man ju hemma i fem månader nu :)

Postat av: Therése

Aah! Så det var därför du behövde just gult! Jag hajade ingenting när du skickade sms:et :b

2012-01-24 @ 11:56:52
URL: http://aftse.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback