nooo!

förkylningen kom krypandes under dagen igår.. bihålorna började svälla igen och jag kände mig sjuukt hängig. men ändå tog jag ett minipass på iksu i hopp om att det skulle skrämma bort bakterierna. icke. idag rinner snoret som bara den, känner mig inte speciellt sjuk men tänkte att kroppen kanske behöver vila någon dag innan jag går till iksu igen. får väl försöka få ihop mina steg på annat vis istället.

idag börjar vårens kurs, handelsrätt. jag hoppas att det blir roligt och jag är jätteglad eftersom vi har fått en riktigt bra föreläsare (iaf idag)! men innan det ska jag nog dammsuga, gå ut med återvinningen, boka tvätt-tid, försöka ta mig in i förrådet för att få fram några tomma kartonger och sedan kommer jenny och lunchar med mig. underbart!

ikväll blir det storhandling, hämtmat och säkert något annat kul :)

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Lycka till med handelsrätten. Går säkert fiiint =)



Puzz

2012-01-25 @ 10:05:24
Postat av: johanna

var med och tävla om ETT KILO GODIS eller att bli veckans blogg!

Postat av: Caroline

Vill du ha tips på hur man tjänar pengar på sin blogg? kolla in hos mig vid 16.00 idag då kommer det upp många tips på hur man gör!

Kram! :)

2012-01-25 @ 15:07:38
URL: http://carolinemalmborg.se
Postat av: Amanda

Ush med förkylningar.. jag har också åkt på en -.-"

Snygg blogg! är det bra med dig? :)

2012-01-25 @ 15:16:02
URL: http://mandiie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback