snabbinlägg..

ligger lite efter i min egen planering då jag fick spendera ett par minuter i duschen och en kvart med att få på mig mina nya brallor.. pju! dom sitter som ett smäck och jag hoppas innerligt att dom går ut sig liiiiiiite i midjan (annars lär jag nog inte överleva dagen).. men jag känner mig nästan på topp idag, hade kunnat vara på topp om inte min bättre hälft hackat tänder halva natten. men shit happens, älskar honom ändå!

nu ska jag packa väskan, borsta tänderna, ta på mig mina "nya" klackisar och ta väärldens omväg (för att inta vurpa) till skolan..

great!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Det är såna smällar man får ta om man ska vara sambo. Lita på mig, jag vet. Men dom är goa ändå

2012-02-21 @ 09:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback