på banan igen..

trött och slut och alldeles för mycket att göra men jag börjar känna att jag är på banan igen.. stiger upp, käkar frukost, är på uni och idag ska jag även jobba.

problemet med bloggandet nu på slutet är att jag blivit besatt av ett spel i min nya lur vid namn "tiny village".. detta förbannade spel är i princip samma grej som farmville vilket jag också suttit fast i en gång. suck! att jag aldrig lär mig.. menmen jag ska spela det ett tag och hoppas att det blir sjukt dåligt framöver (har iaf kommit ifrån delen där allt bara tar en minut och man måste sitta 24-7)

annars händer inte så mycket.. har varit sjukt kallt ute och själv fryser jag ju i vanliga fall så det var på vippen att man inte klarade av minipromenaden till uni i lördags..

i förrgår tog vi en tripp till strand och hälsade på, riktigt trevligt och otroligt gott med pizza! är så impad över hur fort barnen växer (och livrädd för hur stora alla barn hemma ska ha blivit).. igår hade jag en massa plugg (idag med) så jag satt med det efter skidskyttet och nåt random program innan vi käkade middag och drog på bio.. såg den där phuket-filmen, svenska.. vet faktiskt inte vad den heter men den var riktigt rolig! så nu ska vi dra till thailand, önskar vi iaf..

nä.. om det ska bli någon thailandresa lär jag sätta fart med plugget och plugga ihjäl mig framöver.. wiihoo! så dags att sätta fart. hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback