oskuld..

fram tills i förrgår var jag "oskuld" på sjukhuset, alltså på att vara där en längre tid.. fick en blodtrycksfall, mådde piss och ja va allmänt dålig vilket ledde till en natt på sjukan, förhoppningsvis slipper jag åka in igen. problemet är väl inte själva sjukhuset utan springet och allt liv.. inte kan jag sova när det kommer sköterskor typ hela tiden, någon i rummet bredvid skriker eller ett larm piper, dessutom är det svårt med en slang i armen.. var ska man ha den är det tänkt? så jag åkte hem och har sovit som en stock inatt.. mår hyffsat än så länge och hoppas det blir bättre med timmarna.

nu ska jag ta å klä på mig och gåt ill skolan.. wiihoo! eller nja, så känner jag väl inte riktigt idag.

Kommentarer
Postat av: Therése

Huga, hoppas det inte är något allvarligt och att du blir piggare snart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback