:)

då var resan bokad och klar, i april drar vi till polen i fyra dagar! ser fram emot det som en tok, lite semester är aldrig helt fel och absolut inte när man aldrig är ledig i vanliga fall (skolan hänger ju över axeln 24-7).. så väskan ska packas och eftersom den max får väga 20 kg så får lagboken stanna hemma :)

i helgen blev det full rulle. middag hos några kompisar på fredagkväll vilket resulterade i en seeeen natt men det var mycket trevligt :) lördag spenderades på stan och avrundades med förfest hos först jenny och sedan våran rookie, blev dock ett halvdant slut på kvällen men avslutade med någon rostad macka (tydligen) hemmavid och sov därefter som en stock. igår åkte vi ut till andreas föräldrar, packade matsäcken med korv och andra onyttigheter och begav oss upp till en liten grillstuga.. myys! :)

andreas sålde sin pärla i helgen (skotern) och jag fick känna lukten av pengar för ett ögonblick!



så där har ni min helg.. och nu är det återigen måndag, och eftersom klockan är strax innan sex och jag sitter här så innebär det jobb.

måste bara visa min nya jacka innan jag ger mig.. sååå nöjd!



nu måste jag rusa :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Kul med resan! Skitsnygg jacka!

2012-02-27 @ 20:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback