alla hjärtans dag!

kom hem igår kväll vid halv elva och började med att proppa i mig en massa vitpepparkorn, det går nämligen magsjuka i sollefteå.. wiihooo! yrade runt i köket som en tok och skrubbade mig sedan ren innan vi gick och la oss.

kliver upp idag.. snurrar runt, gör kaffe.. äter vitpepparkorn, klär på mig.. gör gröt, tittar i kylskåpet och skafferiet efter trevligheter men ni vet det finns ju aldrig nåt. springer runt lite till och ska ställa fram frukosten på köksbordet..

tadaaa..



såå blind! och dom är så fiiina, jag har tjatat om tulpaner i ett par veckor och äntligen står dom här som en liten alla hjärtans dagspresent <3

hade ju kunnat se dom redan igårkväll men icke.. han hann till och med hänga på en liten lapp idag ;) ibland är det bra att man är lite halvstressad!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Du ser vicken fin Prins du har =)



Älskar dig oxå på alla hjärtans dag

2012-02-14 @ 10:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback