återigen.. dagen d!

om mindre än fyra timmar sitter jag i skrivsalen på öp och svettas, den här gången för att jag varit alldeles för lat i mitt pluggande. om inte rätt frågor dyker upp så är jag rökt! med andra ord så kan man säga att jag redan ser omtentan där i horisonten men jag ska göra allt i min makt för att skriva mig ur den!

i förrgår pluggade vi som några dårar för att underlätta för dagen som skulle komma (igår alltså).. igår klev jag upp strax efter planerad tid. spenderade allt för mycket tid på internet, tog en låååång dusch, noppade ögonbrynen, diskade, surfade lite till och läste igenom vår sammanfattning två gånger. agerade lite chaufför till andreas där runt fyra och sedan var tanken att jag återigen skulle plugga, dock mynnade det ut i ett par långa samtal och vips så var klockan sju och hockeyn började. sidärja, inget plugg blev gjort. hann iaf läsa en gång under den tiden och planerar väl att nu, de två timmar jag har på mig, läsa minst tre gånger (men givetvis hinner jag ett blogginlägg?)..

nä dags att sätta fart! håll tummarna för att jag ska få en underbar tentastund med frågor som passar det jag pluggat på!

Kommentarer
Postat av: Carolin Dahlberg

Håller tummarna för att det gick vägen och att jag gav dig några värdefulla pluggtips :)

Svar: det kändes helt okej, dina tips var helt rätt.. fokus på dom "stora" gubbarna! tack!
Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback