fredag..

då var det fredag igen, sista fredagen innan skolan drar igång på riktigt. härligt!
 
har ju legat hemma med en förkylning hela veckan (har den väl fortfarande) men ska försöka pallra mig till iksu och köra lite styrka idag iallafall, måste komma igång och det bästa är ju att hänga på någon som ska dit.. typ frida, min inneboende vän, som är där vareviga dag :)
 
igår kväll käkade vi en supergod kycklingsallad och kladdkaka.. var sjukt mätt när jag satte mig och började jävlas med datorn. förstår inte varför jag inte ska kunna använda bluetoothen längre! men numera har jag lyckats koppla ihop telefonen med nätverket istället, det är ju kabeln jag vill ifrån så det får fungera :)
 
men jag har det bra ändå, frida diskar ju varje dag.. underbart!
 
 
nu ska jag dricka mitt kaffe och rota fram träningskläderna, var ju nån vecka sedan dom användes nu.. hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback