weekend.

får bli ett väldigt snabbt inlägg, min dator håller på att somna in.. dåligt batteri.

har haft en supermysig och lugn helg, hela lördagen spenderades i sportens värld (andreas iaf, själv var jag på mio, coop, hm och lite sånt med emma i ett par timmar men hann se en bandymatch, en fotbollsmatch och 1,5 hockeymatch).. igår tog vi en snabbis till krauta innan vi åkte på kalas och kom därifrån med en matta till balkongen och en vägghängds spis, nu är bara frågan var vi ska ha spisen :) men mattan ligger iaf på plats för "krympning"



som en bonus så blev jag dessutom faster åt en liten grabb igår :) vilket toppenavslut på veckan! nu längtar jag hem som en tok så jag får snusa lite, tur det vankas hemfärd snart iaf!

nu ska jag skona datorn, sätta den på laddning och göra mig klar för jobb :) ha en fiin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback