nätshoppat!

alltså man är bra skum ändå, inte nog med att jag brände typ alla pengar utomlands (eller inte alla men mycket av dom) så kommer man hem och börjar klicka hem prylar på nätet.. menmen, man ska väl unna sig någon gång per år antar jag ;)

klickade hem ett stycke xlash för lite för många kronor, men har bestämt mig för att prova.. funkar det på svärmor så hoppas jag det funkar på mig :)



en ny hall-lampa..



en goood parfym och en ny superdupersmart våg! här ska mätas muskelmassa och kroppsfett;)



nu ska jag återgå till hockeymatchen, heja.. hmm, äh de spelar nog ingen roll!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tiiiiiiina!!!!!! <3

Postat av: Therése

Åh, X-lash! Du måste berätta om det gav effekt!

2012-04-17 @ 20:35:37
URL: http://aftse.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback