ljuset i tunneln!

det måste vara påsklovet jag ser skymten av, det är det lilla ljuset i tunneln! imorgon efter jobbet lägger jag mig raklång i sängen och bara njuuuuter över ett välbehövt litet lov (om dom inte vill att jag jobbar på fredag eller i helgen då vill säga), på söndag ska väskan vara packad och vi ska stå redo på umeå airport för en liten tripp mot polen! synd bara att vädret ser ut att bli crap när vi är där men det får vi tåla, dags att leta fram regnkappor och sånt shit tror jag.

men nu snart ska jag hämta ut våra resepengar, fixa en ny kaffebryggare (vi får en ny på garantin! HALLELUJA!) och sedan försöka komma på någon bra mat, vad det nu skulle vara. får hoppas att min käresta har något bra förslag som även ger lunchlåda, själv har jag levt på ägg dom senaste 24 timmarna.

nu sjunger grannen så ska lägga mig och lyssna på hans falska stämma i ett par minuter innan det bär iväg ner på stan.

hare fiint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback