laddar..

har för ovanlighetens skull skippat gröten till frukost och tagit mig ett par knäckemackor istället. sitter och laddar inför en morgonpromenad men jag känner mig sjuukt opepp. tänkte gå till skattekontoret och dumpa deklarationen (och lyckas hitta denna gång).. men sport-bhn har jag iaf fått på mig så det är ju bara resten som saknas.

imorgon åker andreas iväg till norge och kommer inte hem förrän på tisdag kväll! det känns sjuukt länge dit men det går väl, ska vi vara ifrån varandra typ hela sommaren så får väl fem dagar gå också. hur som så har jag och manshataren planerat en gammal hederlig vinkväll med sushi, kanske lite singstar, kanske lite lets dance (för det var väl det vi brukade titta på om det inte var idol). frågan är bara hur vi ska göra med sushin, ska jag göra själv eller ska vi beställa.. det är jävligt svårt att bestämma sig känns det som. aja, har ju ett par timmar på mig..

annars händer inte så mycket, träffade min seminariegrupp och gjorde klart nästa seminarieuppgift igår (förhoppningsvis är vi klara) och sen gick jag hem och tog en lååång powernap tills andreas kom hem.. kanske är det pga all sömn jag känner mig opepp på allt..?

nä nu ska jag och sambokilona ta oss den där promenaden.. det är egentligen perfekt promenadväder, mulet och 7 grader varmt.. kan nog inte bli bättre.

ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback