dimma..

det är alldeles vitt ute, inte av snö utan av dimma.. snön däremot är nästan borta och det som är kvar är numera bajsbrunt typ.. äckligt!

hur som så har jag varit på iksu nu på morgonen och det var riktigt skönt, nu sitter jag med den vanliga gröten och kaffet och väntar på att klockan ska bli liiite mer så att jag kan gå till skolan :) ska bli skönt att se något annat än lägenheten i ett par timmar..

har kommit in i en period där jag känner mig rätt värdelös, inte bra på någonting alls.. har inget som sticker ut eller är riktigt bra. men försöker tänka positivt ändå, jag har lyckats fixa ett sommarjobb (dock långt från umeå så blir lite tid med andreas vilket inte är så kul) och jag har det riktigt bra i övrigt. fast jag saknar att plugga med brudarna, snacka skit och allt det där.. men det går ju faktiskt att göra på kvällar och helger, om man har tid vill säga.

måste börja ta mig tid!

men nu är de dags att packa väskan och göra sig redo för lite lusläsning av lagen. underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback