bye bye love!

så åkte han iväg, överlycklig, till norge.. själv sitter jag kvar hemma vid bordet och planerar helgen. va fan ska jag hitta på? det är måååånga timmar! öppen för förslag ;)

men nu ska jag hitta skatteverket (hahahahahahaha!) och sedan tänkte jag ta mig en tripp till lekia och till leksaksbutiken i sagagallerian och kanske en sväng på någon annan butik och sedan hem igen, göra klart sushin.. kanske dricka lite kaffe, städa, diska.. ja idag är ju räddad iaf. ikväll kommer manshataren (jag diggar verkligen det smeknamnet trots att hon numera inte hatar män, iaf inte sin man) för att pimpla vin och snacka skit. det är alldeles för länge sedan sist!

dags att bege sig ut!

Kommentarer
Postat av: Manshataren

Sant, sant, min egen man hatar jag inte men du ska veta att jag alltid är redo att hata den man som förtjänar det :b

2012-04-27 @ 10:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback