sömn

sitter bara för sittandets skull för tillfället.. hade mer än gärna lagt mig ner men är bombsäker på att jag kommer att decka av då, lite dumt innan middagen =/

har varit på föreläsning idag.. har lyckats att nästan förstå det jag frågade om igår, eller iaf hälften av det. så sjuukt knepiga grafer ibland ;P men det är väl därför jag ska hålla mig vaken, för att läsa boken om mikroekonomi.. woohoo!

har lyckats komma ur sängen på morgnarna ocskå den här veckan.. så himla skönt när man är klar på iksu, sätter sig på cykeln och rullar till skolan. den där lugna timman innan alla andra kommer är guld värd, någon slags paus i vardagen :)

annars händer inte så mycket.. tvätten är tvättad, spisen är skrubbad så att den glänser och nu ska jag stoppa in dom rena kläderna i garderoben så att jag själv får plats i sängen, håll tummarna för mig! för att jag ska hålla mig vaken alltså.. och håll tummarna för ett mer intressant inlägg längre fram ;P

Kommentarer
Postat av: Mumlan

ja vad säger man??? känner igen mig!!! från hela mitt liv... dock inte studier som du, men även de en senare del av mitt liv. Men min slogan... "allt är övergående" tänk på den, det brukar underlätta. Den blev verklighet när jag kunde leva vidare efter Maries förlust... Livet rullar vidare efter alla motgångar, tänk på det min älskade unge, live you!

/Mumlis

2011-09-10 @ 22:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback