ost-nånting?

den här helgen sprang ju förbi.. i fredags hade vi vår första sittning och den var ungefär som den brukar, riktigt rolig :) hade en liten förfest med våra rookies innan vi drog iväg så att vi skulle vara varma i kläderna. på vägen in fick vi två drinkbiljetter var men när det väl kom till kritan så verkade jag ha fått tre, tack tack! när sittningen var slut så stannade jag och sara kvar med några av tjejerna i vår grupp för att surra och dansa lite (nu kommer det bli lite gnäll ;P), pratet gick väl bra men dansen var lite värre.. något är helt klart fel i mitt ryggslut, ländryggen någonstans och jag misstänker ischias eller iaf falsk ischias eftersom det påverkar mina ben.. hur som så var jag riktigt bra (efter en veckas ont) i fredags, tills jag tog på mig klackskorna.. suck! så dansa blev det ju, i fem minuter och sedan drog jag och sara vidare (jag hemåt, sara mot nya marker)

på lördagen så packade vi ihop oss och åkte ut mot ost-nånting, ostviken kanske? eller vi var väl inte riktigt där heller men i närheten iaf! där spenderade vi ett mysigt dygn med några av andreas kompisar :) grillade lite korv, tog en sväng i svampskogen och lyckades plocka nån slags slem-murkla istället för trattisar, så fel de kan bli! sedan blev det gomiddag och lite spel.. spelade något man-kvinna spel som var helt värdelöst, det är såklart karlarna vet vem som sjunger fångad av en stormvind men inte fan vet jag (vi) vem som vann OS i sprint 1980?! skit-kasst spel ;P men i övrigt på spelfronten så nötte vi med andra ord där vi kan säga att det slutade oavgjort någon gång runt halv två på natten! sussade därefter sött..

igår morsse när vi vaknade så hände det plötsligt, andreas laddade hem alfapet till sin iphone.. jag är överlycklig! dock så kommer jag väl bara att få spela mot hans kompisar så jag ska väl inte ta ut segern i förskott :( hur som så käkade vi fruckost och surrade ett tag innan vi packade oss hemåt.. var väl hemma i någon timma innan vi åkte upp till andreas jobb, han skulle jobba och jag ville sitta vid ett bord för att plugga.. hann få riktigt mycket gjort måste jag säga!

idag är jag minsann förkyld så jag tog mig friheten att skippa iksu, blir nog med cykelturen till skolan och hem igen.. har jag tur så blir det skogen ikväll och då får man ju lite motion :)

nä.. dags att sätta fart, packa väskan och bege sig mot uni, idag ska vi ha föreläsning om företaget under fullständig konkurrens :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback