montag!

har hänt en hel del i helgen.. eller iaf lite =) i fredags valde vi att slappa hemma, var så jäkla trött så det passade bra med en kväll i soffan och ett glas rött i handen.. på lördag så snurrade vi runt och kollade på möbler och hemelektronik, i väntan på nya lägenheten, och efter det så svirade jag om för temafest sweden rock.. nå vidare rock blev jag väl inte men nosringen åkte på för första gången på århundraden och alla gamla nitarmband rotades fram! har ingen egen bild så ni får nöja er med den beskrivningen, orkar inte knycka från facebook.. men jag kan bjuda på en bild från dag 1 på insparken istället, där var jag ju iaf lite rock (glam-rock!).



igår vaknade jag med den där torra känslan i munnen, bakistorrheten.. klev upp och gjorde frukost, blev våfflor. precis som i lördags (ups!)... men det var otroligt gott och vi har lovat oss själva att vi inte ska göra det på vääääldigt länge nu ;) sedan klädde vi på oss och drog iväg till svampskogen! vi har ju aldrig hittat något men jag har ju kivats att vi ska åka ut ändå och nu när vi visste vad vi letade efter (typ) så letade vi genom skogen med lupp.. utan resultat. men vi åkte vidare, andreas sa att han var uppgiven när vi stannade vid nästa "svampskog", men vi klev ur och började lupp-leta... OCH DÄR! mitt framför ögonen på mig (efter en kvart..) så fanns en liten kantarelljävel.. och bredvid fanns hur många andra som helst! :D vi fick väl hem en sisådär två liter eller nåt? tre kanske? mer än ett kilo iaf och nu ligger dom på tork här hemma.. såå fina!



och hur dålig bild som helst.. men hur som så är jag redo att dra iväg igen till helgen, så roligt när man väl hittar nåt :D

nu ska jag ta och göra mig klar för en HELDAG på uni.. hemma först efter fem och då bär det av hem till andreas föräldrar :)

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Snyyyygt!! Va duktiga ni är. Ja visst är de kul. Man får begär av att plocka. Men det tar tid att rensa.

Good Luck!

Ha dé!

Puzz

Mumlis

2011-09-19 @ 10:03:01
Postat av: Mumlan

OCH!!!

Måste fråga, hrmf... vad är det för streaptease stång du står vid =/ ????

2011-09-19 @ 10:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback