bra start!

vaknade med ett ryck och fick panik, trodde att jag försovit mig - big time! det var ljust som fan i sovrummet, sedan börjar jag lyssna runt omkring mig och hör hur andreas bökar på ute i köket/vardagsrummet och inser.. vi har ju tagit bort handduken som hängt för fönstret! inte undra på att det var ljust och jag trodde det var mitt på ljusa dan.

har suttit och snurrat inne på facebook och blev riktigt glad av ett
youtube-klipp som en av mina klasskamrater postat till en annan klasskamrat.. tänk va roligt att få åka runt och göra precis som den där karln! (har försökt att länka in videon hit men de går fan inte.. hur gör man!?)

nu ska jag ta å läsa lite om oligopol och monopolistisk konkurrens så att jag hänger med på dagens föreläsning.. (givetvis ska jag dricka kaffe också ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback