så himla trött!

gjorde min första arbetsdag igår (på väldigt länge!) och idag är jag helt knäckt.. har nog aldrig sovit så hårt mellan snoozningarna någonsin! men det var riktigt roligt iaf, det är något speciellt med att jobba.. det blir liksom lite lättare att göra allt annat, som nåt slags avbrott i vardagen. det här kommer att bli super hur som :D jobbade dock inte där jag ska jobba på riktigt igår utan fick hänga på med på en annan plats men det var nyttigt för stället är gigantiskt och jag lär nog behöva karta för att hitta där inne ;)

igårkväll käkade vi hemmagjorda hamburgare, bullar och myste i soffan hela kvällen! går inte att beskriva hur glad jag är att jag hittat min prins :)

nu då? jo det ska jag säga er.. jag ska läsa ut kapitel tio innan föreläsningen klockan ett och sen ska jag skriva ut lite papper!

hörs!

Kommentarer
Postat av: HANNA

godmorgon! hoppas du får en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback