jag får liksom ingen ordning..

.. på mitt liv .. eller jo, fast tiden räcker inte till!

igår var det fullt upp från morgon till kväll.. jobbade 7-12, hoppade på bussen och var hemma 12.40, slängde i mig lunch och sprang till universitetet och hade föreläsning till 16, och som dom flesta vet var det pengar på kontot igår så vi åkte och shoppade på coop efter att andreas slutade jobba så jag var väl hemma strax efter 18 på riktigt, 19.30 hade vi ätit och då var det disk och sen gnällde jag resten av kvällen på att jag var trött.. strax efter nio hoppade jag i säng och sov som törnrosa till klockan 7 imorsse.

snoozade lite väl mycket och dividerade med mig själv om jag skulle ta mig till iksu för första gången på väääldigt länge och bestämde mig för att stanna hemma.. tills klockan var kvart i åtta, då jävlar blev jag förbannad och sträckte mig efter baddräkten (badräkt? jobbigt att skriva..) som låg i byrån bredvid sängen.. drog på mig den medan jag fortfarande låg och insåg att den var lite tajtare än sist jag hade den på mig, hämtade en väska och tryckte ner underkläder och en handduk, klädde på mig och cyklade till iksu.. så här i efterhand var det underbart skönt (ända tills det kom en skolklass och skulle ha lektion i den delen av bassängen där jag simmade - ofcourse)..

efter mitt pass på iksu har jag hunnit med en sväng till optikern - jag ser fortfarande riktigt bra (ut :P) tydligen, så eftersom jag slapp köpa glasögon så tog jag en promenad på stan och köpte mig ett par nya vinterskor.. samma lika som förra året (dom som jag fick lämna tillbaks pga dålig kvalité) och hoppas nu att dom ska hålla måttet.. dom är  sååå fina :D



nu ska jag rota igenom frysen efter någon slags middag, sen två timmars föreläsning och ikväll tänkte vi spendera ett par timmar på haga.. om någon har ett par händer över så tar vi tacksamt emot städhjälp ;)

hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback