sådärja

kanske har man just fixat sig sitt första U genom tiderna, kanske har man tur och får ett svagt G.. jag hoppas på det sista!

med andra ord har jag idag skrivit tenta och förhoppningsvis kan jag briljera med några inlägg nu framöver (iaf i nån vecka innan det är dags att börja om igen).. ikväll blir det mara chill och imorgon jobb och sen är det kursstart igen. jag hoppas att makroekonomin faller mig mer i smaken än mikroekonomin gjort, känner att det är lite luddigt än faktiskt.

annars då? jag har inget liv.. eller jo, när jag sover. då drömmer jag om ett liv (förutom inatt då när jag drömde om att substitutionseffekten påverkar relativpriset och att inkomsteffekten påverkar vår köpkraft).

men jag lever, frodas och har för första gången på länge varit på iksu idag.. förhoppningsvis blir det oftare framöver!

nu ska jag ta och googla recept så att det blir någon middag idag.. tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Therése

You and me both babe! Håller på med en hemtenta och den är tveklöst det sämsta jag skrivit.. Måste in imorgon bitti så det är too late för att skriva om den =I Hoppas stenhårt på (minst) ett svagt G för oss båda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback