fredagshumor..

alltså humorn är då inte på topp idag, rullade musen över kalendern nere i högra hörnet på jobbet och fick upp att det idag är den 17 november.. fine. 17 november innebär att jag idag blir 25 år och 8 månader, men det går ju inte att säga till någon vilket gjorde att jag började räkna hur många månader jag är.. och brast ut i gapflabb.

stackars kollegor!

men vi kom iaf fram till att jag är 308 månader, är 167 cm lång och att jag stadigt följer min viktkurva som fortfarande är på väg uppåt (med en dipp för några år sen då).. blir för många siffror att skriva min vikt i gram dessutom !!

hur som så började kollegan (som jag fick med i flabbet) att sväva iväg på samma och sa att han just varit på sin 40-årskontroll och att allt såg bra ut.

jag döööör! tårarna sprutade och alla tittade snett på mig.. jag måste ju säga att dom gör det bra där ute på böleäng när dom står ut med mig och min sjuka humor..



(jag vill också passa på att säga förlåt till alla mammor, men det är ni som har startat det här.. min mamma kan ju faktiskt säga att jag är 308 månader om hon får frågan, det är ju egentligen typ samma som att säga att ens kid är 6 månader)


nä nog om det.. nu ska jag bygga på diskberget och pallra mig till universitetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback